He començat la unitat didàctica de la primavera que anava a durar 3 setmanes del 12 d'abril al 30 , però en mig hem rebut el conte viatger (llibre que fem els discents d'infantil de tots els coles de Monòver, per classes).
En principi, després de pasqües han vingut tremendament inquiets, desobedients, desafiants, etc. i amb això, no comptava quan vaig pensar en forçar les activitats de fitxa a activitats més actives, de forma que treballaren més significativament. El resultat ha sigut que moltes vegades, al canviar-los de rutina es desconcertaven i deixaven de fer cas, perdent motivació i fent que la activitat que jo pensava que anava a agradar i entusiasmar molt... no ho fera, a pesar d'açò, no he tingut fracasos totals. No m'agradat que amb 3 anys ja... quan li dius anem a fer una cosa... i te responen ... ¿¿fitxeta per a pintar?? i quan comencen .. estan desesperats perquè li'ls dones un full, i començar a pintar.
La primera setmana, va faltar temps per tots llocs, perquè jo habia fet una programació de forma que haguera feina de més i al final vaig haver de llevar varies activitats. La segona setmana, la tutora me va demanar que parara la unitat per acabar el conte i fer el regalet de la mare que en realitat era el premi de la meua unitat, que ho hem passat a regal, així que aquesta setmana estem pintant amb pinzell, fent núvols de puruprina i cotó i més coses, junt al número 3 i el principi de la lectoescriptura.
La setmana que bé toca donar els animalets de la primavera (papallones, abelles amb el cicle de la mel... ) i acabar amb un mural on ixen tots els xikets i xiquetes, cadascú és una floreta.
dimarts, 27 d’abril del 2010
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada